det er viktig å bry seg

Nå har jeg blitt fadder! Har bestemt at jeg skal begynne å donere penger til WWL, 200kr i måneden. Jeg synes så absolutt det er verdt det og kommer nok ikke til å angre, arbeidet de gjør er utrolig viktig, spesielt for de utrydningstruede artene. Det er snakk om 200kr. 200kr som jeg sikkert uansett hadde brukt på noe ubetydelig, skal jeg nå bruke på å redde neshorn i Namibia og tigre – utrolig deilig følelse! Gir meg lyst til å få enda fler fadder”barn”. . . Får se med tiden! Skal ikke se bort fra at jeg får det.

Visste dere at det bare finnes 3200 ville tigre igjen? Mens for 100 år siden hadde vi hele 100 000 ville tigre i hele verden. Også har du neshorn som blir jaktet på, de kutter av hornet og lar resten av dyret ligge igjen. Hva er det som får folk til å gjøre slikt? I tillegg til disse er det over 17 000 arter som står skrevet opp på rødlisten over truede arter. Du kan bli fadder til blant annet neshorn, tigre, isbjørner og pandaer – så jeg håper så mange som mulig av dere finner dere en god sak å donere penger til, for det er viktig å bry seg! Viktig å vite at man kan gjøre en forskjell, og tro på at man kan gjøre det.

HER kan du bli neshornfadder, HER kan du bli pandafadder, HER kan du bli isbjørnfadder og HER kan du bli tigerfadder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg