love my lulu’s

Kom hjem for ikke så lenge siden, hadde egentrening i gymmen i dag så ble en liten tur på Gangsåstoppen med Carina! Fikk også hentet pakker på posten begge to, og vært en tur i banken. Virkelig fått mye ut av dagen til nå! Skal bare en kjapp tur i dusjen så går jeg opp til bestemor og får servert middag, ååh bestemormiddag er det beste som finnes ♥ Senere skal jeg øve til matteprøve i morgen, så skal jeg på noe greier på trafikkskolen. Jeg har virkelig en spennende dag i møte.

Her er i alle fall det som var i min pakke! Verdens fineste lulu’s sminkepung. Kan kjøpes HER. Må vel kanskje skaffe meg de større størrelsene også. . . 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg