fredagskonkurranse!

Siden bloggingen min kommer til å være ganske dårlig de neste dagene, tenkte jeg å gjøre det godt igjen med å kjøre en liten konkurranse for dere, som plaster på såret. Den er i samarbeid med heppo.no og dere kan vinne ett gavekort derfra! De har utrolig mange fine sko der og jeg har allerede funnet mange favoritter, haha sjokk tenker jeg. . . I tillegg har de veldig mye salg nå for tiden, så det er jo enda bedre! Det eneste dere trenger å gjøre er;

– Finn deres favorittsko og post link i kommentarfeltet
– Lik dette innlegget

Her er noen av mine favoritter!

Røde sko HER // Sko med pynt HER

Rosa converse HER // Blå converse HER

Grå converse HER // Røde converse HER

Husk å legge ved epost! Så trekker jeg en vinner neste helg :) Forrige konkurranse er trukket og vinneren er kontaktet.

47 kommentarer

Siste innlegg