luksusbrudene

Kom nettopp hjem fra skolen, er sliten og trøtt etter en skoledag som har gått overraskende fort! Er ikke hver fredag at 6 timer føles ut som 2. . . Nå skal jeg lage meg noe kjapt å spise, så skal vi se om det ikke blir en liten powernap på meg. Neida nååå tullet jeg (litt), skal se på luksusbrudene på tv2 sumo, har blitt helt hekta!! Og say yes to the dress, lurer på om jeg blir litt brudesyk nå, jeg har såå lyst til å gifte meg. . . Sitter allerede å planlegger bryllupet mitt, haha crazy. Inntil videre tror jeg at jeg har nok med å se de gale brudene som er med i programmene!

Kan jo også tipse dere om at beautykick nå har hele 70% på alt fra hårpleieserien ECRU New York. (direktelink til hele utvalget) Selv har jeg en balsam derfra som jeg kan anbefale på det sterkeste! Noe jeg liker ekstra godt med dette merket er at de ikke tester sine produkter på dyr overhodet, i tillegg til at de er veldig miljøbevisste og tar ansvar til miljøet. Og det liker vi! Eller hva? Hårprodukter fra frisør trenger ikke nødvendigvis å være dyrt, og jeg synes alle burde legge i litt ekstra for å få det beste – som nettopp er frisørprodukter! Så dette er jo en fin mulighet for dere som kanskje ikke har så godt råd for tiden! (sånn som meg, haha. . .)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg