pinktober

I dag har vi rosadag på skolen for alle som er russ, dette for å støtte brystkreftsaken. Utrolig bra å se så mange som bryr seg og har kledd seg i rosa i dag, eller rett og slett bare tatt på seg en sløyfe! Oktober er jo brystkreftmåneden, så vi kommer nok til å kjøre innsamling ut måneden, det går jo til en god sak så håper jo så mange som mulig på skolen tar seg bryet med å gi fra seg omså bare småpengene sine. For det er veldig viktig å bry seg om slike saker, for brystkreft kan ramme både meg – og akkurat deg.

Brystkreft rammer faktisk hver 12 kvinne, rundt om 2850 kvinner i Norge blir diagnosert med brystkreft hver år. Og siden jeg er jente selv blir jeg jo enda mer engasjert i slike ting. For alt jeg vet kan jeg få brystkreft om 10 år, og da har har de forhåpentligvis videreutviklet kuren mot kreft og kommet langt i forskningen. Så derfor er det viktig å tenke på at penger du donerer til for eksempel denne saken, er godepenger! Det er viktige penger, og det gjør virkelig en forskjell.

Om dere vil lære mer om brystkreft kan dere trykke på banneren jeg har til høyre her. Der kan dere også lage deres egen banner som dere kan laste opp på deres blogg, det anbefaler jeg alle å gjøre! Er veldig viktig å få ut budskapet og gjøre folk oppmerksomme, i tillegg er det helt gratis og tar deg bare 1 minutt. Er ikke all verden med arbeid, , så dette har alle tid til å gjøre.

Russepresidenten vår!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg