nye sko!

Ååh, hvilken lykke det er å få pakker i posten! Blir like glad hver gang, og nå har det jo nesten blitt til at jeg glemmer hva jeg bestiller siden jeg handler så mye. . . Er jo greit det da, så blir jeg ekstra glad når pakken dumper i postkassen! Nå venter jeg enda på noen gensre, kjoler og treningsbher, så skal jeg ha shoppingnekt. Vet jeg har sagt det før, men gud altså. . . Jeg har ikke godt av dette, jeg kaster jo penger rundt meg. . . Så nå – nå er det stopp i en god stund. Hva synes dere om skoene?

Skoene er fra brandos.no. Leveringstiden deres skal være fra 4-7 dager og jeg fikk mine sko etter 6-7 dager, så det stemmer jo ganske godt! Går jo kjappere for dere som bor lengre sør da, men siden jeg bor så langt nord kan jeg ikke vente annet enn at det går tregt med posten. . .

Vintersko i skinn til 899,- HER

Nike Air Pegasus til 649,- HER

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg