dagens innkjøp

Her er det jeg kjøpte i dag på bikbok! Skulle kjøpt såå mye mer, men tenkte på hva jeg hadde bruk for og måtte derfor droppe veldig mye. . . De har jo enda åpent i en time til, så frister jo egentlig med en liten tur til før leggetid. . . Men får heller vente til neste salg, nå har klesskapet mitt sagt stopp! Fikk også en pakke til med klær i posten i dag, oh god pengene flyr. . . Vil dere kanskje se de også? Jeg vil ikke se på de selv engang, haha, blir bare påmindt om alle regningene som ligger ubetalt. Shame on me, shame on me.

Skal dra bort til April om ikke så lenge, hun er på hjemmebesøk fra Oslo! Har masse catching up to do, også får jeg se tantegullet da ♥ Ha en fin kveld!

Skinnjakke 499,-

Sykt kul dongerijakke! 399,-

Verdens deiligste dongeribukse med mye stretch i mordellen groupie. 499,-

Elsker denne hettegenseren! Sinnsykt behagelig. 299,-

Like gensre i lys rosa og sort. 199,-

Også denne deilige genseren og buksen! 299,- for genseren og 299,- for buksen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg