adventskonkurranse #1

Tenkte å starte desember med en konkurranse! Er jo enda ikke heelt bestemt om jeg kommer til å ha konkurranse for dere hver dag, men jeg har i alle fall nok premier til 6-7 konkurranser. I det siste har jeg jo snakket litt om min almanakk fra personligalmanakk.com og nå er jeg så heldig at jeg får dele ut en almanakk til dere! Hvor supert er ikke det? Almanakken får dere designe helt selv med bilder og slikt, utrolig morsomt :) Jeg skal også bestille meg en før nyttår, bare at i år skal min være helt enkel.

Det dere trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å like DENNE facebooksiden og kommentere i innlegget at du er med! Jeg kommer til å trekke vinnerne lille julaften. Lykke til!

Min almanakk for dette året!

Om dere vil ha flere konkurranser i løpet av desember så kan dere like dette innlegget.

Kan jo også tipse dere om blogg.no’s julekalender om dere ikke har fått den med dere. Sykt mange gode premier! Dere kan komme til kalenderen HER.

BL1881JUL
32 kommentarer

Siste innlegg