filmer jeg må se #3

Siden det er lørdag, og noen av dere sikkert kommer til å tilbringe kvelden hjemme, tenkte jeg å gi dere noen filmtips! Jeg kan ikke garantere at filmene er kommet ut, men de skal ligge på 1channel i alle fall. Har lagt ut flere innlegg med filmfips som dere kan finne HER, om disse ikke skulle falle i smak! Håper dere alle får en suuper lørdag – jeg for min del skal snart hoppe i dusjen og legge meg noen timer. I kveld blir det feiring av en venninne som hadde bursdag på torsdag, så får se om jeg ikke må dra frem vinflaska. . . Har overhodet ikke lyst, så akkurat nå bikker jeg mest mot edrukveld. Får se hvordan humøret er i løpet av kvelden!

Playing for keeps

Snow White and the Huntsman

The Five-Year engagement

21 Jump Street

Why Stop Now

The Big Wedding

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg