oppskrift: wraps med spekeskinke

Jeg er så absolutt ingen superkokk, har heller aldri vært det. . . Så her i huset går det på kjappe retter, hver dag! Derfor blir det ikke spesielt mange “mat-tips” fra min side, med mindre det er mat laget på maks 10 minutter haha. . . Har uansett laget meg en kategori med oppskrifter nå, så får se om det fylles opp etterhvert! Dette er i alle fall en utrolig lett rett, er vel rettere sagt en forrett eller appetizer. Passer perfekt til vin og jentekveld! Dette er noe som alle bare måå smake. . . Jeg ble i alle fall frelst første gang jeg spiste det!


Dere trenger:
Wraps, snøfrisk eller philadelphia, spekeskinke (kan også byttes ut med laks), ruccula, rødløk og tannpirkere.

1. Smør på philadelphia (eller snøfrisk) over hele lefsen.
2. Legg på spekeskinke, ruccula og rødløk.
3. Rull sammen og fest med tannpirker!

Så er dere good to go! Latterlig enkelt. . . Bon appetit!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg