liten sneakpeek

Skal ikke klage på å komme hjem til tre pakker i posten! Fikk hentemeldingene i går og klarte nesten ikke vente med å komme hjem i dag. . . Uheldigvis er jeg enda fri for ladder, så fikk ikke tatt ordentlig bilde av alt, men ble i alle fall en liten sneakpeek! Føler kameraet mitt alltid har liiitt strøm igjen når jeg slår det på? Haha fikk liksom tatt disse fire bildene, så var det slutt. . .

Dro rett til byen etter jeg kom hjem, fikk ikke tid til å bære inn kofferten engang før jeg var på veien igjen. Måtte til Charlotte på jobb for å hamstre noka-middag og andre sunne ting siden hun jobber på en helsebutikk, godt å kunne velge sunnere alternativer en gang i blant! Får blogge om det jeg kjøpte senere. Ååh gud, typisk at jeg får mye å skrive om når jeg ikke har mulighet til å ta bilder. . . fml

4 kommentarer

Siste innlegg