galehus #2

Nå skal jeg snart begynne å sminke meg, må rekke polet før det stenger så har vel i grunnen liiitt dårlig tid nå. Som alltid blir jeg opptatt av helt andre ting enn jeg burde. . . Har også blitt syk noe som er ekstreemt ubeleilig siden jeg skal i bursdag i morgen. . . Får håpe formen er bedre til i morgen, ellers må jeg nesten droppe alkoholen 🙁 Men nå må jeg få fart på meg – byen kaller! Skal også innom Charlotte på jobb siden jeg kan tenke meg at hun kjeder seg litt.

Haha og denne filmen da. . . Jeg, Mariell og Linn Ida snakket om den for noen uker siden og guess what – vi skal lage enda en om ikke så lenge! (håper jeg) De var _faktisk_ villig til å bli med på enda en galehusvideoblogg, og det var deres idè. Kanskje vi til og med peiser på med en bilvideo? Haha neida, såå morsomt skal vi ikke ha det.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg