home to me

Nå er ny linse på vei hjem til meg! Er så lykkelig ♥ Kjøpte fra netonnet siden de er utroolig billige, betalte bare 811kr for en linse hvor det også fulgte med filter. Bare linsen kostet 711kr uten filteret, og på elkjøp og expert ligger dem på 999kr. Blir nok å bestille derfra igjen!

Dro jo på elkjøp i går for å få ny ladder til kameraet mitt, men det må uheldigvis bestilles. . . Dro også til expert etterpå i håp om at de hadde – noe de fortalte meg at de hadde. Fikk en universallader som de mente skulle gå til 99% av alle batteri, men tydeligvis er mitt kamera den ene prosenten den IKKE går til :-):-) Dere kan tro jeg er happy nå. Not. Er sååå irritert. . . Men nå venter jeg i alle fall på en lader fra elkjøp som de bestilte, blir bra når den kommer! Men kan uheldigvis ta opp til to uker. . . Får håpe det ikke går så lang tid!

Så nå venter jeg på nytt design og lader til kameraet – bedre blogguker er i vente!

1 kommentar
    1. Hei!
      Dette er et flott objektiv, til en billig penge! MEN, ikke bruk filter foran objektivene dine – det er bare ødeleggende for bildene. Du kan få flare (uønskede lysglimt) og taper litt skarphet og lysstyrke 🙂
      Lykke til! Gleder meg til mange fine bilder av fine deg! 😉
      Ps. Jeg gjør HVA som helst for en date… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg