happyguuuurl

ENDELIG!! Jeg er i lykkerus, bare to dager etter jeg har reservert ladder på elkjøp kommer den, så i dag fikk jeg endelig strøm på kameraet igjen! Elkjøp er herved min favorittbutikk, og jeg må bare rose dem for god service når det kommer til ting hvor andre butikker har vært på bærtur. Har vært så sykt irritert de siste dagene fordi _ingenting_ har gått min vei, men endeeeelig kom redningen. Denne er også sykt liten i forhold til den andre ladderen som er med en lang ledning, så den er vel kanskje lettere å miste også. . .? Haha hope not! Skal til enhver tid huske hvor jeg har lagt den.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg