cherry in the air

Husk at i dag er siste sjanse til å melde seg på konkurransen til NELLY! Du kan vinne hele 10.000 å handle for, klikk HER, velg din favorittreklame og vær med i konkurransen. Konkurransen varer til kl. 17.00 i dag!



Da jeg kom hjem fra mamma i forrige uke lå denne herligheten på posten og ventet på meg! Jeg var en av 50 heldige bloggere som fikk tilsendt denne pakken fra escada for å teste ut parfymen, og for meg er det ikke første gang – har fått prøve escadaparfymene hele tre ganger! Og hver eneste gang har jeg blitt forelsket – denne parfymen er intet unntak. . . For en HERLIG lukt! Også ser den jo såå fin ut, som alle de andre flaskene også gjør. Dette blir nok en favoritt fra nå av, lengter faktisk litt etter sommeren når jeg sprayer den på. . . 


esc13cinta
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg