makeuptour

Er flere som har etterlyst innlegg om hvilken sminke jeg bruker. . . Så da lager jeg liksågodt et nå! Har brukt det meste fast i utrolig lang tid nå, og dette er den sminken jeg bruker til hverdags. Hva synes dere om slike innlegg?

Favorittkosten min og solpudder fra IsaDora! Pudderet til venstre bruker jeg i hele fjeset, og det til høyre i kinnene.


Øyebrynspudder fra Body Shop. Veksler mellom dette og et fra Glo Minerals, men siden det fra Glo er blitt knust bruker jeg dette nå. Anbefales! Mye bedre enn blyant, bruker aldri blyant lenger.

Hot Mama pudderet bruker jeg i kinnene til slutt for å få glød. Elsker det!


Dipliner er et must, denne har jeg hatt i hele to år. . . Drøy i bruk! Dette er fra Body Shop.

Bruker disse to samtidig, eeelsker dem!


Min favoritt foundation, er helt frelst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg