nytt undertøy

Nå drar jeg avgårde til Tina, det er hun som har bursdag i dag. Gratulerer såå mye med dagen ♥ Skal krølle håret hennes før alle andre kommer, så drar litt tidligere. Ser frem til en koselig kveld med jentene, tenker det blir mye latter og veldig morsomt! Håper dere alle koser dere like mye som jeg skal, i kveld. Er bare lørdag en gang i uken! Haha, mitt nye motto for livet.

Undertøyet fra cubus! BHene kostet 99kr og trusene var det 3 for 2 på. Såå fine og friske farger!



Ny sminkekost og vipper, er viktig å bytte ut kosten med gjevne mellomrom! Og akkurat nå er min gamle blitt så hard at jeg føler at jeg påfører pudder med en murstein. . . Ikke behagelig, haha.

4 kommentarer
    1. Koster kan brukes i flere år, så lenge du er flink å rengjøre dem med shampo og balsam med jevne mellomrom, bare et lite tips;)

    2. Anna: Når de blir steinharde er de ikke like gode å bruke da, og jeg vasker kostene mine med jevne mellomrom med såpe som er egnet for rengjøring av sminkekoster 🙂 Men for all del, om man vil bruke harde koster så er det jo opp til hver enkelt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg