russebukse påå

Da var jeg endelig kommet hjem, dagen har så vidt begynt å det føles som om det er kveld og natt allerede! En utrolig herlig følelse når det enda er leenge igjen av dagen :) Har vært sammen med Sophie siden klokken 2, bare vært en tur i byen og kjørt en laang tur opp til tv-tårnet og litt rundt omkring. Er alltid såå koselig å være sammen med henne, nesten ikke et eneste stille sekund! Kom oss dog ikke opp til tv-tårnet, var rene nordpolen der oppe så var like før vi kjørte utfor. . .

Ellers var det jo på med russebuksen i dag, utrolig morsomt! Har enda ikke møtt på noen barn, så har ikke vært såå morsomt til nå. . . Men endrer seg vel i løpet av kvelden! Er russeslipp for Heggen i dag, som er en av de videregående skolene i Harstad, så er nok veeldig mange som skal ut. I morgen er det russeslipp for Stangnes, som er min skole! Mulig jeg må ta meg en to-dagers. . . Har i alle fall kjøpt meg nok vin til det! Får se i kveld hvilket humør jeg er i :)




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg