. . . alt på en gang

. . . Som om det ikke var nok at pcen min skulle streike denne uken, så måtte bare bilen min bestemme seg for å bli syk også. Mulig katalysatoren er ødelagt, noe som selvfølgelig er en gladnyhet for en fattig student som meg! Regningen blir å komme på rundt 5000 – 10 000 og når jeg ikke har noe på sparekonto er jo dette noe jeg jubler av. Går det an å være så utrolig uheldig som jeg har vært den siste tiden? Også alt på en gang. . . Jeg vil bare gråte! Heldigvis har jeg verdens beste kompis, Christer, som er mekaniker og har hjulpet meg å få time på verksted OG fikk bilen min hjem i går! Ikke bare-bare å være jente når bilen min plutselig sier takk for seg og jeg er langt hjemmefra. . .

Akkurat nå er det ingenting jeg vil mer enn å se på ny bil! Haha tanken slo meg allerede for noen uker siden, men det var bare fordi jeg begynner å bli lei. . . Vil ha noe nytt! Kanskje en golf 5? Me want!

Bilder fra de siste dagene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg