she so flyyyyy

Så gikk ikke verden under uten bil da. Har fått låne pappa sin bil siden han så å si ikke bruker den selv, noe som er veldig greit! Men blir vel noe annet i helgen når småsøskene mine kommer, aaner ikke hva jeg skal gjøre uten bil. . . Finner vel alltids en måte å overleve på! Haha. I dag har jeg bare gått rundt meg selv, er helt sykt hvor dårlig hukommelse jeg har? Kan snu meg for å gjøre noe, og når jeg har snudd meg har jeg allerede glemt det. Men har i alle fall ikke glemt å rydde rommet mitt! Så nå er det to søppelposer renere og litt ommøblert. Ikke verst bare det! Skal snart fortsette med ryddingen, måtte bare ha et lite avbrekk. . . Frustrerte fruer står konstant på på skjermen hvertfall, så jeg har alltid selskap!

Bilder fra i går! Var hos Charlotte så kom Sophie og var sammen med oss, før vi dro å hentet Mariell og dro for å kjøpe mat. Sophie er (som vanlig) verdens tregeste til å sende bilder, så tok de hun hadde lagt på bloggen. Håper hun får sendt resten senere i kveld! Hater å vente. . . Haha det første bildet er så sykt morsomt, katten bare henger der og jeg vet egentlig ikke hva Sophie prøvde på. . . Fly?



1 kommentar
    1. Er du russ i år igjen? Trodde du var lei deg for å være stor, en russetid #2 hjelper vel ikke akkurat på vekten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg