herregud for en herlig dag

I dag våknet jeg til sol og skyfri himmel, hvor herlig er ikke det?? Nå er virkelig sommeren på vei og det er ingenting som er bedre enn det! Bare å krysse fingrene for at været holder seg og at det ikke begynner å snø. . . Må hvertfall nyte været mens jeg kan, er sjelden vi er så heldige som vi er i dag! I går dro jeg ikke ut, noe jeg er veldig glad for i dag. Formen er på topp og jeg kan nyte søndagen til en forandring! Blir nok lenge til neste kosesøndag, neste helg er det jo tromsøtreff og da blir det nok lite med avslapping. . .

Nå skal jeg pakke sammen sakene mine og dra til Nupen med jentene for å grille, når det er fint vær blir det grilling! Fikk også tatt noen bilder tidligere, fikk hjelp av lillebror som muligens har potensiale til å bli profesjonell bloggfotograf, haha. Alt blir så mye bedre når været er bra. Bilder, humøret og alt er perfekt! Håper dere også nyter denne fiiine søndagen :)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg