those moments

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Nupen, var veldig koselig! Meeen litt kaldt etterhvert. . . Fikk hvertfall grillet pølser og vært sosial, så da gjorde det ingenting at det ble litt kjølig! Tok bilder men skal poste dem litt senere, orker ikke gå gjennom dem nå siden jeg snart blir hentet av Charlotte uansett. Føler klokken er sånn typ 9 allerede??? Har vært våken siden i 10-11 tiden så er vel kanskje derfor. . . Godt å få mye ut av dagen da! I morgen er det tilbake på skolebenken. . . Woho. . .

Ååh, tok noen skikkelig koselige bilder med lillebror tidligere! Jeg føler meg så utrolig heldig som har fire fantastiske småsøsken, to her i Harstad og to i Lofoten. Her i byen er jeg “dadda” og i Lofoten er jeg “søssa”, og selv om de kan være verdens mest irriterende til tider så har vi for det meste bare fine stunder sammen ♥ Viktig å ha et godt forhold til søskene sine! Jeg håper, og tror, at de er like glade i meg som jeg er i dem! Det minner meg på at jeg må ringe min yngste lillesøster snart, hun har nettopp fått seg mobil så er jo stas å prate i den, hihi. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg