tromsøbabyyy

Heihei! Fikk ikke tid til å blogge tidligere i dag, var ute i går og våknet opp mildt sagt omdugget i morges. . . Måtte bare hoppe opp, helle i meg to liter med vann og pakke baggen! Klokken 2 satte vi kursen mot Tromsø og var fremme i 6-7 tiden, så nå har jeg satt meg godt tilrette i leiligheten til Tuva og Therese! Skal bo her til lørdag, Sophie kommet til Tromsø da så vi skal bo på hotell sammen. Ser frem til en suuper helg med masse flotte folk! Er nemlig tromsøtreff i morgen og afterparty på lørdag for russ i hele nord, så blir nok godt med inntak i løpet av helgen. . . Får håpe jeg overlever, haha. Men nå skal vi se film sammen med noen venninner av dem, den har allerede begynt så må bare legge fra meg pcen. Vi får blogges i morgen! Muss og klem og god natt

Nattbukse pååå

Nattahistorier

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg