god morgen

God morgen! Nå er det frokosttid i huset, vi sto opp for noen timer siden og har alle vært i dusjen og ordnet oss. Skal ta en tur til byen etterpå og kjike litt i butikkene, fikk endelig stipend i dag!! Er verdens lykkeligste akkurat nå, endelig er jeg ikke fattig lengre! Skal se om jeg finner meg noe fint i dag, bare for å unne meg selv noe fint siden jeg fortjener det. (neida jeg skal spare) Skal også se om jeg får prøvd ut sushi for første gang, har hørt så sykt mye delt om det, men tror jeg liker det! Bettina mener hvertfall at det skal være dritstygt, haha. Kommer uansett ikke til å innrømme det om det er stygt. . . 

Men nå har Therese gjort ferdig frokost, så må logge av nå. Skal prøve å få tatt bilder senere, men mest sannsynlig ikke. I kveld er det som sagt tromsøtreff på et utested her, gleder meg! Må få kjøpt meg vin i byen i dag, så håper bare jeg husker på det. . . 




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg