gårdagen i bilder

I dag ble jeg vekt av Bettina og Tuva klokken _10_ i morges. . . Er ikke akkurat drømmesituasjonen for meg som er så sinnsykt glad i å sove, meen etter å ha ligget i sengen i en time til så ble jeg plutselig villig til å stå opp. Vi dro en tur til byen for å spise og  gjøre noen ærender, før vi kunne dra hjem for å sove litt til! Jeg sto opp for to timer siden og skal snart kjøre for å hente Martine og Mathea. Blir vorsj her i kveld også, noe som sikkert like morsomt som i går! Tromsøtreffet var utrolig bra og jeg skal ikke klage på formen heller. Fikk nattmat på burgerking som jeg, Charlotte og Mariell spiste på hotellrommet deres, før jeg måtte ned til byen igjen og klarte å gå meg vill på hotellet, haha. . .

Men nå må jeg pakke sammen og gå ut i bilen, skal få prøve finebilen til Therese! Haha kan bli en prøvelse i denne trafikken. . . Er overhodet ikke vandt med alle disse kjørefeltene og trafikklysene, og alle plassene jeg har vikeplikt. . . Men klarer nok å forstå det til slutt! Haha.

Bilder fra i går, flotte jentene!













3 kommentarer

Siste innlegg