chicago wild birds

Kom nettopp hjem, skulle egentlig ta litt bilder med noen av jentene ute men det ble ikke noe av det. . . Plutselig var vi alle gått hver vår vei! Haha, slik blir det som oftest. Nå er det tilbake til litt kveldskos før jeg må legge meg. Starter heldigvis klokken 9 i morgen da, så får en time ekstra på øyet! I morgen skal jeg og to andre jenter i klassen lede gymtimen vår, har planlagt noe så mainstream som styrketrening! Tipper resten av klassen jubler når de får vite det ;)

Men nok om meg og mitt kjedelige liv, hehe. Nåå skal jeg fyre i gang vannkokeren, må ta meg et par kopper te før leggetid! God natt ♥




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg