snart er det over

Åj, 16.mai allerede? Shit, russetiden har faktisk flydd avgårde, føles som i går at jeg tok på meg buksen første dagen. . . Men er litt deilig også da, tilbake til normale klær om ikke så alt for lenge! I dag er jo den store festdagen, alle drar ut 16.mai. Så i den anledning må selvfølgelig jeg også dra ut. Har vært på polet og sikret meg min andel, og nå skal jeg snart gå i dusjen. Tenkte å få meg en time eller to på øyet, men det kommer helt an på mine prioriteringer. . . Vet av erfaring at det aldri blir tid, haha. Vet ikke riktig hva planene er for kvelden, men blir nok å ende opp på byen i natt uansett! 

Ellers sitter jeg og styret og diskuterer russetoget i morgen, gleder meg noe sykt! Var jo med på toget i fjor og hadde det utrolig gøy (til tross for den eleeendige formen min, haha), så satser på et minst like bra tog i år! Men nå skal jeg få fart på sakene, tiden flyr. . .

1 kommentar
    1. Russetid er kanongøy! 🙂
      Kos deg masse i kveld, og i natt ikke minst! 🙂
      Også håper jeg det blir både tog, is og kake på deg i morgen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg