takk for meg hilsen sliten kriger

En meget sliten kriger takker for seg! Dagen har – til tross for alt for lite alkoholinntak – gått ganske bra. Været har vært upåklagelig, solen har stekt i hele dag! Russebuksen er kommet av for godt, men skal bli godt gjemt på loftet til en gang jeg vil ta den frem og mimre litt. Den blir hvertfall ikke kastet! Kan med hånden på hjertet si at jeg er ufattelig glad dagen er “over”, enda den ikke er over riktig enda. Startet dagen klokken 10(!!) da Mathea ringte og vekte meg, fikk vel 4-5 timer med søvn i natt så kan ikke si at jeg var oppegående haha. Klokken 11 dro jeg opp på champagnefrokost hos henne med resten av russestyret, og klokken 1 dro vi alle ned til byen for å gjøre i stand til russetoget som var klokken 3. Fikk litt prestasjonsangst når vi kjørte oppover mot byen, haha, sykt med folk! Heldigvis hadde jeg litt alkohol innabords fra frokosten, så alt gikk vel på skinner. Må også gratulere Heggen som endelig vant beste russetog, en gang må vel bli den første? Hehe.

Nå venter jeg bare vente på å bli edru slik at jeg kan kjøre ut litt, er jo masse igjen av dagen! OG det er helg, woho! Jobb i morgen bare, så har vi jo fri på mandag også. Ååh, som jeg elsker dette. . . Glemte forresten å fortelle at jeg var så heldig å komme opp i nynorsk skriftlig eksamen! Kan dere tenke dere lykken? Matte hadde tatt knekken på meg. . .

Haha meg i morges da Carina hentet meg til frokosten. . .  

1 kommentar
    1. Hvordan gikk du fra å ha så brunt hår til å få det sånn lyst og naturlig? Har du gjort det selv eller hos frisør? I så fall hvor mange behandlinger tok du, og hva slags behandlinger gjorde du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg