champagnefrokost


Da var det endelig helg for min del! Har vært på jobb siden klokken 10 og kom hjem for en time siden. I morgen og mandagen blir jeg nok bare å slappe av og lade batteriene til skolen starter igjen! Godt med langhelg en gang i blant. Også dere. . . Nå er det bare en måned til skoleslutt! Det klarer vi vel? Jeg gruer meg som bare det til å få vite karakterene mine, kommer ikke til å takle å stryke i noen fag. . . Får i alle fall noia når jeg hører alle som faktisk stryker i ett eller to fag. . .

Var å hentet kameraet mitt hos Mathea nå nettopp, så nå kan jeg endelig blogge med litt bilder til dere! Har bilder fra flere dager tilbake, så må dele det litt opp. . . Begynner med å vise dere litt bilder fra champagnefrokosten vi hadde hos Mathea i går! Var såå koselig, er utrolig trist å skilles fra den flotte russestyre-gjengen, alle er så fantastiske og vi har jobbet utrolig godt sammen!

Hahahah Tarjei!!!!! Og litt skjevt smil. . .? Godt å starte dagen med en shot her og der, for å overleve russetoget!

Carina og russepresident Tarjei

Mathea og Daniel

5 kommentarer

Siste innlegg