“søndagswants”

Søndagswants på en mandag, bare fordi jeg føler at det er søndag på grunn av alle helligdagene. . . Har sett på nelly i flere timer, enda jeg vet at jeg ikke kan ta meg råd til noe nå. . . Får se på neste lønning! Lider jo i grunnen ingen nød akkuart nå med penger, men er kjipt å bruke penger jeg vet jeg kan komme til å angre på i ettertid. Men forhåpentligvis er det noen av dere som kan unne dere noen fine sommerkjoler, eller sommerklær! Kjenner det kløøør i pengelomma etter litt lettere klær, så kjenner jeg meg selv rett blir det vel en bestilling i løpet av uken. . .

Likte du noe?

Kjole HER // Singlet HER // Strandkjole HER

Kjole HER // Undertøysett HER // Kjole HER

Topp HER // Jakke med skinnermer HER // Kjole HER

Shorts HER // Kjole HER // BH HER

affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg