amazing places

Heihei!

Kom hjem for ikke så veldig lenge siden, har vært sammen med Carina i nesten hele dag, var bare en powernap som skilte oss haha. Har fått tatt sol også! Dere aner ikke hvor sårt jeg lengter etter brunfarge. . . I år skal det skje! Huden min blir ikke så utrolig lett brun, men om jeg bare tar sol ofte nok så blir vel jeg også brun snart. Fra nå av skal jeg ta gjevnlig! Siden jeg kom hjem har jeg sett på bilder av “amazing places” rundt om i verden, jeg blir så fascinert! Har såå lyst til å oppleve noe slikt, noe utenom det vanlige. Noen andre? Jeg må dele noen bilder med dere. . .

Spirit Island i Canada, fikk litt twilightfølelse?? 

Dette var sykt, rismarker og alt er oppmarkert. I Kina.

The pearl waterfall i Kina

Island

Hotell på Bora Bora

Vancouver

I Alberta i Canada, haha får følelsen av istid? Klarer alltid å koble et bilde med en film. . .

Restaurant i Kina

Sand så langt øyet kan se, i Brasil! Hvor herlig så ikke det ut??

Pongua Falls i Vietnam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg