“herregud, oss to”

Satt å så gjennom utkast-mappen min her på bloggen, som med tiden har begynt å romme ganske så mye morsomt. Sånn som dette innlegget jeg startet på for to år siden – men aldri fikk fullført. Jeg måtte virkelig le når jeg leste gjennom, det er så typisk oss! Slenger med en god blanding bilder fra, ja, 2011 til 2014! Hadde jo helst sett at jeg klarte å sitere litt flere gullkorn, men jeg glemte visst innlegget fort av.

Kan vel kanskje si at jeg dedikerer dette innlegget til min kjææære Sophi (som jeg så fint alltid kaller henne, haha) som jeg savner veldig mye etter at hun flyttet til Oslo ♥ Selv om vi er langt fra hverandre og har kanskje har mistet kontakten litt, så blir jeg alltid like lykkelig når jeg møter deg igjen! Det er ingen annen venninne jeg har flere minner med, og jeg setter veldig stor pris på å kjenne en så flott jente som du. For det er det du er – flott og fantastisk, tvers gjennom! Jeg er uendelig stolt over hva du har fått til til nå, og over hvor UFATTELIG flink du er i Mitt Dansecrew! Jeg vil alltid støtte deg og forsvare deg når du selv ikke er der og kan gjøre det ♥

__________________________________________

Haha jeg og Sophie har det så utrolig morsomt sammen hver eneste gang! Skulle så gjerne sitert oss på alt, men det blir som regel glemt en liten stund etter. . .

Stine Mari: Æ føle det e plakata her nede. . .
Sophie: Kor du føle det? I eggstokkan?
Stine Mari: Nei, i nipplan. Deffør du ikke føle det. 

Stine Mari: Høyre eller venstre nu?
Sophie: Venstre (peike mot høyre)
Stine Mari: Ja æ føle også venstre! (kjøre mot høyre)

Samtaler som denne under, er dagligdags. Vi fører samtaler og kommer med setninger som egentlig ikke gir mening, men som vi likevel skjønner hva betyr. Og ingen av oss reagerer på at vi kanskje sier noe feil, haha. Jeg må le!

Stine Mari: Kan du kaste detta i søpla dokkers?
Sophie: Ja, men da må vi stoppe ved søppelboksan
Stine Mari: Ja, kor de står?
Sophie: Bak søppelboksan
Stine Mari: åja okei!
. . . . . . hahaha vet ikke helt

5 kommentarer
    1. Så søte dere er. Misunner det forholdet dere ser ut til å ha! Ta vare på det, man vet aldri når det plutselig, tilfeldigvis kan være borte… Etter erfaring har jeg lært at man må ta vare på de menneskene rundt seg, og ikke gi slipp på forholdene selv om det oppstår konflikter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg