pynt til rommet?

Jeg har egentlig alltid vært veldig opptatt av interiør og slikt, kjøper inn ting til huset og pynter overalt. Og etter at jeg fikk det ryddig og fint på rommet mitt ble jeg ekstra interessert i å kjøpe inn fine sengesett, puter, pynt osv. Har kjøpt en del fra ellos som kom i posten for en stund siden og ble superfornøyd! Var noen nye sengesett og putevar, ellers har jeg også bestilt noe pynt fra sparkjøp. Alt er så billig og fint! Tenkte å dele med dere noe fra salget som ellos har nå, maasse fint til en utrolig rimelig penge! Må nok klikke hjem noe på neste lønning. . . Om jeg klarer å vente så lenge da, haha.

Teppe HER // Sengesett HER // Sengesett HER // Putetrekk HER

Sengesett HER // Putetrekk HER // Pyntekrakk HER // Fat HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg