tvserieguide #2

Nå begynner det å bli en stund siden jeg kom med “tv-serie guide” til dere, har faktisk ikke gjort det siden i januar. . . Og siden den tid har det blitt litt endringer i hva jeg ser på, men noe forblir fremdeles favoritter og går på repeat! Trenger uansett litt nytt å se på, noen tips?

Kopierer bare det jeg skrev sist om de to forskjellige sidene jeg ser på tvserier på. . .
Om dere ser serier/filmer på 1Channel burde dere velge putlocker eller sockshare når dere må velge side for å se på. Husk å klikk bort all reklamen og velge “continue as free user” om det kommer opp. Om dere ikke har muligheten til å velge de to, så liker jeg videoslasher også! De linkene hvor dere kommer inn på TV2 Sumo må dere lage dere bruker på og det er ikke gratis å se på serier der. Men det er såå verdt det! Jeg har sumo gull, noe som gir meg tilgang til alt jeg vil på siden. Vet ikke hva de enklere abonementene har av muligheter, men jeg kan i alle fall se direktetv der (altså det som går på tven) og alt av live fotballkamper og ja – rett og slett alt! Det koster rundt 1000kr for å ha tilgang hele året, og det er jo ikke så veldig ille. Det blir dyrere om dere kjøper for en og en måned! Men finnes abonementer for alle, om du bare er interessert i seriene så finnes det enkle løsninger som er billigere.

Hotel Cæsar
Kan dere se HER. Det trenger vel ikke noen nærmere beskrivelse? Jeg elsker det!

Grey’s Anatomy
Kan dere se HER. Serien som har alt. Kjærlighet, drama, død, sorg, latter – all in one! Denne serien er av typen som jeg aldri har klart å følge med på slavisk. . . Så det har blitt til at jeg har sett litt nå og da, men så lenge du kjenner til karakterene er det egentlig ikke et problem!

Tumblr_mezlb4vibl1r6kab2o1_500_large

Forstadsliv
Kan dere se HER. Haha dette er en så utrolig bra serie! Handler om Tessa som flytter med sin far fra New York til en liten forstad hvor hun får en totalt annen hverdag. Akkurat nå ligger det bare sesong 2 ute, men sesong 1 kan sikkert lastes ned en plass. God erstatter for good cristian bitches og frustrerte fruer!

Carrie
Serien om den unge Carrie Bradshaw fra SATC! Det er ikke alle episodene som ligger på sumo siden de forsvinner etter en stund, men du kan se HER, fant ikke serien på 1channel. . .

Brothers and Sisters
Kan dere se HER. Familie, drama, kjærlighet, følelser og hele pakka! 

Pretty Little Liars
Kan dere se HER. Vanligvis bruker jeg å laste ned de episodene, føler det blir bedre kvalitet da. Er en ordentlig jenteserie med MYE spenning!

Tumblr_mg54j8ocrt1s2yvlxo1_500_large

Frustrerte Fruer
Kan dere se HER. Denne serien er jo i grunnen død nå, men måtte bare ha den med på listen siden den er så fantastisk – og jeg aldri går lei ♥

Tumblr_mf8wd1tmo51s0k9rzo1_500_large

Good Christian Bitches 
Kan dere se HER. Litt type Frustrerte Fruer serie, egentlig. Savner en sesong to da, håper den kommer snart. . .

One Tree Hill
Kan dere se HER. Siden jeg aldri har fulgt 100% med på denne serien har jeg nettopp startet fra sesong 1! Har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg er mest forelsket i Nate eller Lucas. . .

Tumblr_lohsndpmut1qb8ikqo1_500_large

4 kommentarer
    1. Hei! Serien heter egentlig “The Carrie Diaries” og da finner du den på 1cahnnel.ch 🙂 er helt hekta så alle på nesten n uke..

    2. Ahh!! Jeg ser også på one tree hill, og har fulgt med fra starten av. Jeg begynte også nettop på sesong 1 igjen, og jeg må bare si at jeg er helt sinnsykt forelsket i Lucas!! Han er såååå kjekk og fin og bare best!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg