favoritter fra salget

Nå har nelly åpnet salget igjen! Masse herligheter til en billig penge. Kjole, bukser, topper, bikinier – alt! Jeg blir nesten litt kvalm av tanken på at jeg ikke kan kjøpe alt jeg vil ha. . . Men fant så mye jeg likte at jeg må ta en nøye vurdering av hva jeg faktisk kan kjøpe – som jeg kommer til å bruke. Så kanskje jeg ender opp med litt nye klær likevel! HER er salget og bruk koden summer2013 for å komme inn.

Kjole HER // Sko HER // Kjole HER // Bukse HER

Genser HER // Sko HER // Vest HER // Kjole HER

Kjole HER // Genser HER // Sko HER // Kjole HER

Kjole HER // Sko HER // Kjole HER // Genser HER

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER // Genser HER

Kjole HER // Sko HER // Dr. Denimbukse HER // Kjole HER

Kjole HER // Topp HER og truse HER // Bukse HER // Kjole HER

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har tenkt til å kjøpe en kjole på Nelly, men syntes str er i minste laget hvis de beregner målene som står oppført i cm. Tviler på at noen mennesker er 38 cm rundt hoftene, og dette er altså str L. Kan du være så snill å fortelle meg hvordan jeg måler meg frem til riktig str? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg