sommersalgutdrag

Noen kollasjer av utvalget nelly har på sommersalget! Fant myye jeg kunne tenke meg, men som sagt skal lommeboka mi få roet seg litt ned. . . Har tre regninger liggende som jeg må prioritere før jeg kan handle klær! Hva synes dere om klærne jeg har funnet frem? Noen som har handlet på sommersalget?

Singlett HER, Sko HER, Bukse HER, Skjorte HER

Shorts HER, Topp HER, Bustier HER, Sko HER, Clutch HER

Rosa kjole HER, Rød kjole HER, Hvit kjole HER

Jakke HER, Singlett HER, TreningsBH HER, Sko HER

Grå genser HER, Rosa genser HER, Bukse HER, Sko HER

adlinks

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg