rabatt på sportamore!

Har ordnet dere koden stineemarik som gir dere 10% på alle ordinærpriser! Varer ut neste torsdag, 11.juni 🙂


Den siste tiden har jeg blitt hekta på løpesko og sitter nesten alltid å ser på nye sko eller treningsklær. . . Etter jeg fant sportamore har det blitt min desidert favoritt innen nettsider som selger treningsklær – i tillegg har de fantastisk kundeservice og er mye rimeligere enn andre nettsider! To par av nikeskoene jeg har har jeg kjøpt der og det ene parret mitt kostet rundt 1300kr i vanlig butikk mens jeg bare betalte 800kr for dem på sportamore. . . Skjønner dere eller? Er det rart jeg føler jeg kan kjøpe alt?? Haha jeg sparer jo så mye penger. . . Men er ikke alt som er såå billig da, men er uansett billigere enn om du skulle kjøpt dem noen andre plasser. Siden selger heller ikke falske ting til tross for de lave prisene, alt er 100% ekte! Her er noen av mine favoritter fra siden;

Nike free-skoene mine bruker jeg til hverdags, jeg synes det er litt for lite demping for min smak til å bruke til løping. Men de er ufattelig gode å gå i! Eneste minuset er at de kan bli litt trang over risten om du er bred der, men de ble perfekt til meg. Kommer an på om man er bred eller ikke over foten!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER 

Lunarglide er min DESIDERT favoritt av alle! Både til hverdags og trening. . . Det første paret her skal jeg kjøpe nå, har et par mørk rosa fra før av. Utrolig god demping og behagelig på foten, hadde jeg skulle valgt bare et par med treningssko så hadde det blitt disse. . . Bruker bare lunarglide til jogging!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2HER // 3. HER // 4. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg