filmer jeg må se #5

Denne gangen blir detto filmer som jeg vet det går an å finne på nettet! Er jo litt dumt å legge ut filmer som ikke kommer ut for om leenge, så denne gangen har jeg sjekket at man kan se filmene på 1channel (som heter vodly nå) allerede nå! Noen som vil se flere slike innlegg?

Girl Most Likely

What Maisei Knew
Jeg ble forelsket i Alexander Skarsgård da jeg så han i True Blood, for en utrolig flink skuespiller han er! Måtte selvfølgelig sjekke ut alle filmene han var med i og jeg kan ikke vente med å se denne filmen! Han er ikke så ille å hvile øynene på heller, looooove him. Filmen har også fått utrolig bra tilbakemeldinger! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg