i need it

 Har funnet ut at jeg kan unne meg selv klær en gang i måneden. . . Eller uken kanskje? Hehe neida. Skal vise dere alt det nye jeg har fått i posten fra nelly, men først må jeg hente den siste pakken min på posten! Skal hente den i neste uke når jeg har mindre jobb så da skal jeg lage et innlegg til dere. Og hvis det ellers er innlegg dere vil jeg skal skrive må dere bare rope ut – kreativiteten min er ikke på topp for tiden, så jeg trenger litt tips til hva jeg kan skrive om. . . Så ja, her er hvertfall det siste jeg har funnet på nelly som jeg kunne tenke meg! Tror jeg nesten helt sikkert skal bestille meg BOY genseren i morgen – for ja, dere vet jo at i morgen er den o-store-shoppingdagen haha. Skal også raide andre nettsider og finne meg noen fine klær, nå skal litt gammelt ut og nytt inn!

Kjole HER // Skjorte HER

Topp HER // Hettegenser HER

Kjole HER // T-skjorte HER

Bukse HER // Shorts HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg