Konkurranse – vinn kinobilletter!

Wohoo, #konkurranse! Jeg har fått muligheten til å dele ut to kinobilletter til premieren på den nye norske filmen kyss meg for faen i helvete, på Saga kino. Haha jeg vet ikke heelt med tittelen på filmen, ble litt skeptisk og trodde det var kødd. . . Men den så ganske bra ut på traileren! Fikk litt “Bare Bea” og “Få meg på for faen” følelse, kanskje det er en liten blanding? Kristoffer Joner spiller i filmen, og personlig synes jeg han er en utrolig flink skuespiller. Er vel en typisk ungdomsfilm, med typiske ungdomsfølelser! Handler i korte trekk om det å få følelser for feil fyr.

Det eneste dere trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å kommentere innlegget med navn og epost – eposten må dere holde øye med siden jeg vil sende vinneren epost på førstkommende søndag, og da vil jeg trenge adresse med en gang for å videresende til de som har billettene. Om du er over 18 år kan du også få tilgang til en fest som skal være på lawo etter premieren! (valgfritt å dra på festen) Siden jeg ikke er fra Oslo aaner jeg ikke hvor det er eller hva det er, haha. . . Men det er hvertfall premien! Om du er under 18 vil du bare få billettene. EDIT: Om du ikke bor i Oslo kan du få ordinærbilletter til kinoen der du bor. Jeg vil kun trekke en vinner som får begge billettene. Dere kan gjerne dele innlegget om dere vil og følge meg på facebook HER.


Traileren:

//

8 kommentarer

Siste innlegg