o’ herlige lørdag

Blir litt stress-blogging før jeg skal dra å hente Carina. I kveld skal vi feire Martine som blir 19 år i dag, gratulerer såå mye med dagen ♥ Skal holde meg edru og få jentene trygt fra og til byen, for i morgen skal jeg kjøre til mamma! Da er det ikke så veldig lurt å være dårlig, haha. Satt å så litt på arctic race i går da det gikk på tv, fra nydelige Lofoten. Lofoten i mitt hjerte ♥ Noen andre som fikk med seg all den fine naturen? Gleder meg stort til å dra i morgen!

I dag har jeg hvertfall vært i byen sammen med en annen Martine (haha måå jeg ha venner med samme navn) og solgt grillmat på torget siden det er arctic race her i helgen, ooog shoppet litt! (Mamma og pappa – det var bare nødvendigheter og jeg skal kaste mye gammelt) I dag var det sykkelløp for “lokalfolk” og i morgen kommer resten av gjengen som har syklet fra Bodø. . . Og joda, jeg får nok med meg sirkuset på tur til mamma siden alt av veier skal være stengt. . . Men, er utrolig morsomt at det er et slikt arrangement her i nord, nå blir vi virkelig satt på kartet! Var hvertfall 17.mai tilstander i byen, tror faktisk ikke det har vært så mye folk i byen på en gang – siden 17.mai. . .

Var på gründer en tur med Martine, Mona og Dyveke. Veldig koselig! Drakk en frozen cappuccino som er syykt god. . .

Kjøpte meg litt nye smykker på bikbok, 199kr for det i gull, 129kr for det i sølv og 99kr for armbåndet.


Kjøpte meg ikke bare en, men TRE(!!) kosedresser i dag på cubus. . . Snakk om å gå amok, haha. Men det kostet bare 79kr per del og var 3 for 2 på alt av salgsvarer. . . Så jeg fikk altså 3 kosebukser og 3 kosegensre til 320kr, det er jo ran?! Om du bor i Harstad har de 3 for 2 tilbudet i morgen også siden de har søndagsåpent. Og 79kr per del tror jeg de har hvertfall til mandag. Såå verdt det! Nå skal jeg kvitte meg med litt gammelt, hihi.

Meg i nuet, den rosa/fersken fargede har allerede fått komme på ♥ Og den skal få være på til jeg kommer meg i bursdagen!

3 kommentarer
    1. Må bare si at æ syns du e sinnsykt vakker. Du må være en av di penaste i Harstad!
      Å sykt pene øya!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg