vinrød høst

Har plukket ut noen av mine høstfavoritter som er å finne på nelly for tiden. Elsker den vinrøde fargen! Og grått er jo tidløst. Den rosa kjolen passet vel egentlig ikke heelt inn her, men den er jo såå fin. . . Men, veldig sommerlig. Har allerede bestilt meg en pakke som ligger på posten og venter på meg, så gleder meg til å se det! Husker faktisk ikke hva jeg bestilte, haha. Og jeg glemte å legge det ut her. . . Men viser dere når jeg får hentet pakken!

Nå har nelly også 20% på ALT fra Nly Trend! Noe av det jeg har her er 20% på, shoppingfingrene mine har såå lyst til å klikke hjem noe. . . Så spørs bare om jeg ikke må gi etter, hihi. Du finner hele utvalget til Nly Trend HER. Tilbudet varer til 16.august kl.10.00! Altså på fredag. Nly Trend har jo veldig mange fine klær i tillegg til veeldig mange sko!

Jakke HER // Kjole HER // Genser HER


Grå genser HER // Svart genser HER

Kjole på 20% HER // Rosa kjole HER // Kjole på 20% HER

20% på alle disse tre plaggene. Jakke HER // Lang kjole HER // Kjole HER

Adlinks

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg