1-2-3 pavlova

Har tidligere lagt ut oppskrift på pavlova fra bunnen av. . . Men om noen synes det kanskje er litt tungvindt eller tar for lang tid, så kan du jo alltids bruke en ferdigpose! Det gjorde jeg da jeg var hos mamma tidligere i uken og laget kake, og den var like god som en som er laget fra bunnen av – bare enklere.

For å lage bunnen trenger du. . . En pose med marengs og vann!


Etter å ha tatt bunnen ut av ovnen tar du først på vaniljekrem, så tar du på krem. Eller bare krem om du vil, vi hadde halvt om halvt!

Så begynner moroa! Kutt opp frukt og bær som du vil ha på kaken og dekorer. Jeg brukte kiwi, druer, bringebær og blåbær. Er også utrolig godt med jordbær på! De hadde ikke det da jeg var på butikken, så da fikk jeg nøye meg med det de hadde.


Så er den klar til å spises!

6 kommentarer

Siste innlegg