pink firework

Feirer denne fine torsdagen med å se på litt klær, men før jeg kan kjøpe mer nå må jeg kaste litt klær jeg ikke bruker. Ja – det svir. . . Men det må gjøres! Jeg minner bare meg selv på at det tar opp plass jeg kunne brukt på nye, fine klær, og da blir det mye lettere å kvitte seg med klær! Såå. . . Spørs bare om ikke en av kjolene og neglelakkene må komme hjem til meg snart. . . I’m so in love, nelly har så mye fint for tiden! Men nei, må slappe litt av nå. Har en pakke som venter på meg på posten, det får være nok på en stund! Eller. . . Hehe, har jo nettopp kastet en pose med klær. . . Her er hvertfall et antrekk jeg satte sammen! Begge kjolene går til neglelakken, smykket og skoene, ååh I want. . . So bad. . .

♥ Smykke HER // Neglelakk HER // Neglelakk med glitter HER
Blå kjole HER // Sort kjole HER // Sko HER ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg