Newest in

Var å hentet en pakke på posten i dag, og jeg tror dette er første gangen jeg får bare ting jeg faktisk kommer til å bruke og har bruk for. . . Pengeboken skal i bruk allerede i morgen den dag, jeg kan ikke huske sist jeg faktisk hadde en pengebok, så denne var høyst nødvendig! Også så fin da. . . Skoene er også noe jeg trenger, siden jeg ikke har noen sko som er litt nøytrale og går til alt. Mine hvite converse har sagt hadet for lenge siden. . . Så neste sko-kjøp blir hvite, lave converse!

Lave sko fra Converse, kan kjøpes HER til 699,-

Smykke fra pieces, kan kjøpes HER til 159kr, dette var såå fint og blir fint til hverdags og fest!

Pengebok fra River Island, kan kjøpes HER i blå, de er fri for svart. . . Men den blå var også syykt fin, tror jeg må ha den også. . . Koster bare 99kr!

adlinks til nelly

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg