søndagsfilmtips

Siden det er søndag tenker jeg at de fleste sitter fastgrodd forran tven, hvertfall litt? Jeg bruker hvertfall å se film hver søndag, ingen unntak! Så i dag tenkte jeg å komme med filmtips til dere om det er noen som vil se film i kveld, men ikke helt vet hvilken dere skal se. Alle filmene har jeg sett selv og var bare disse jeg kom på i farten som jeg husket var bra!

Jeg og Isabelle skal se hodejegerne nå, i løpet av denne fine søndagen har vi nemlig klart å utvikle en syk crush på Aksel Hennie. . . Det er kanskje også en film jeg kan anbefale, men vet ikke helt siden jeg enda ikke har sett den! Tro det eller ei. . . Føler det nesten er en skam at jeg ikke har sett den, er det ikke den filmen som skulle være en av de beste norske som er laget? Mener å huske jeg har hørt noe sånt hvertfall. Så nå er det sofakos med Aksel Hennie og en skål med frukt og vaniljesaus ♥ Tenk at jeg klarte å velge det forran smågodt. . . Kryss i taket!

Bridesmaids
Veldig morsom film! Fantastisk gode skuespillere og jeg kan garantere en god del latter! Handler i korte trekk om ei som skal gifte seg og velger ut to forlovere, mellom disse to blir det en del uenigheter og styr, noe som byr på veldig kleine øyeblikk og mye drama.

PS I Love You
Om du føler for å være i det litt sentimentale hjørnet, så bør du se denne. Åh for en nyydelig film! Holly mister ektemannen sin og etter hans død begynner hun å motta forskjellige brev og oppgaver fra han som han lagde før han døde. Dette skal hjelpe henne ut av sorgen og tilbake til hverdagen hennes. Veldig søt og egentlig ganske hjerteskjærende film. . . Jeg kan føle sorgen når jeg ser denne, så ikke vær for nedfor når du ser den, haha.

The Shawshank Redemption
Dette er en veldig gammel film, men den er utrolig bra! Handler om Andy som blir feilaktig dømt til fengsel for mord og som etter en god del år klarer å grave seg ut av fengselet. Høres kanskje ikke så bra ut, men den er veldig bra! Andy klarer å lure alle og enhver inne i fengselet og før han kommer seg ut har han skapt en helt ny verden for seg selv som møter han, en ny verden han kan leve i uten å bli tatt.

En shopoholikers bekjennelser
Ordentlig jentefilm! Som dere kanskje skjønner ut fra tittelen handler den om en jente som havner i en stor økonomisk krise på grunn av sin tvang til å shoppe. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg