Q&A #16

Svar på spørsmålsrunden min!

Hva skal du gjøre i år?
I år skal jeg jobbe! Og kanskje finne ut om jeg ønsker å gå på skole til neste år eller ikke. Også må jeg ta opp historie. . . 

Hva gikk du på videregående?
1.året – Service og samferdsel
2. året – Salg, service og sikkerhet med reiseliv
3. året – allmenfaglig påbygg.

Hva vil du bli?
Jeg aner ikke. . . Skal bruke året på å finne det ut!

Har du tips til noe sunt og godt?
Speltlompepizza, oppskrift ligger i kategorien “tips”. Ellers er mager vaniljekesam med eple, banan og bær veldig godt.

Kor har du kjøpt wallstickersen din?
På bohus!

Ka synes du om Harstad som by? Like du og bo her, koffør – koffør ikke?
Jeg trives veldig godt i Harstad og liker byen veldig godt. Er ikke så glad i store byer, så Harstad er perfekt for meg! Det lengste jeg må kjøre for å komme til venninnene mine er 10 minutter, og alt er ganske samlet på en plass.

Kor mange lesere pr. dag har du?
Det kommer an på hvor mye jeg blogger, om jeg ikke blogger en dag har jeg rundt 200. På dager jeg blogger er det alt fra 250 til 500.

Favoritt butikken din i Harstad?
BikBok, cubus og Carlings, er så å si de eneste plassene jeg handler. Og kid, black design og kremmerhuset, haha.

Hva vil du oppnå her i livet?
Å bli lykkelig. Og om jeg kan – gjøre en forandring.

Hvordan er det å være venn med Sophie Elise?
For meg er hun bare Sophie, venninnen min. Det er litt uvirkelig for meg å se alle som blir hysterisk når de ser henne, fordi for meg er hun ikke “toppbloggeren Sophie”. Hun er en helt vanlig person, bare bestevenninnen min. Så ja, det er vel likt alle andre vennskap? Hun er en fantastisk jente som jeg er veldig glad i! Og jeg kunne ikke sett for meg et liv uten henne.

Hva er det du mest tenker på om dagen?
For å være ærlig koker det ganske mye om dagen, kan ikke spesifiere bare èn ting jeg tenker på, for det er ganske mye. Jeg tenker egentlig på alt for mye. . . Har så sinnsykt med tanker og er stadig nervøs og stresset. Ikke så bra, og prøver å slappe av så mye som mulig. Men jeg er egentlig ganske flink til å stresse meg selv opp for ingenting, så da hjelper det ikke å slappe av.

Hvorfor blogger du?
Jeg blogger egentlig mest for min egen del, fordi jeg liker å ta bilder og skrive. Men jeg blogger jo såklart også litt for leserne sin del! Er jo morsomt å se at jeg har lesere som følger meg hver dag og venter spent på nye innlegg.

Skulle du ønske du var toppblogger?
Hmm, jeg vet ikke. På en måte ikke men samtidig kunne det jo vært morsomt! Er veldig mye negativt som følger med det å være en toppblogger, å være en sentral person. Så jeg trives egentlig best sånn som jeg ligger nå – litt nede på lista.

Hvordan kjenner du tcmn og tuva?
Jeg ble kjent med Therese før døgnvill 2011 på facebook faktisk, så dro jeg til henne for å dra på døgnvill! Tuva ble jeg kjent med når jeg kom til Therese siden hun og Tuva er venninner og vi var en del sammen med henne. De er superherlige jenter begge to!

Hvor lenge har du jobbet der du jobber?
Siden i november 2008, tror jeg det var.

Skal du jobbe der til høsten og hele året?
Ja, det skal jeg. Trives utrolig godt og vil nok beholde jobben som en ekstrajobb så lenge jeg kan!

Om dere lurer på noe mer kan dere kommentere her så skal jeg svare så fort som mulig 🙂 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg