filmtips

Var noen som ville ha filmtips og selvfølgelig kan jeg komme med det! Som dere kanskje har fått med dere er jeg filmdronningen selv og har hyllen full av filmer på rommet. . . Så nå har jeg faktisk bare tatt med meg alle filmene jeg liker i senga og leser på ett og ett cover haha. . . Orker ikke skrive noe særlig om filmene siden jeg er sykt dårlig på sånne beskrivelser, men legger ved trailer dere kan se! Også skriver jeg hvilken sjanger det er. Kanskje det blir filmtips til søndagen også? Tjaaa. Dette er hvertfall bare filmer jeg har sett og som er kommet ut – håper noen finner seg en ny favorittfilm!

The Lucky One
Romantisk film

The Vow
Romantisk film

Red Riding Hood
Thriller/fantasy 

Charlie St.Cloud
Drama/romantikk 

Bride Wars
Komedie/romantikk

Monte Carlo
Komedie/romantikk 

Magic Mike ♥ Channing Tatum ♥
Drama/Komedie 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg