kjoletips!

Et lite tips til alle jenter der ute som sliter med å finne den perfekte BHen til festkjolen. . . Jeg slet veldig med å finne en bh som ikke vistes under de stroppløse kjolene og toppene og som jeg faktisk likte, for det er jo ikke noe pent at stroppene stikker opp på siden eller vises. Så fant jeg denne bhen! Den er seriøst helt fantatisk. . . Den holder seg på plass hele kvelden uten at jeg må dra den opp hvert femte minutt og sitter som et skudd! Jeg har den beige nede til venstre siden de ikke hadde de to øverste når jeg bestilte, men tror nok jeg må unne meg den sorte øverst til høyre nå. Dette er hvertfall den ultimate “partybhen” haha, siden du kan hoppe og sprette så mye du vil uten at den faller ned! Og den kan godt brukes til hverdags også. Noen som har en sånn fra før av og er fornøyd? Jeg er hvertfall storfornøyd og kan virkelig anbefale den! Den koster riktignok en del, men er verdt hver en krone.

Jeg har samme størrelse i denne som jeg har i bhene mine fra cubus, og den passer perfekt!

Klikk på bildene for å komme til bhene!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg