latest favs

adlinks

Nelly har så mye fint nå om høsten, det brenner virkelig i pengeboka! Men jeg regnet ut at på lønningen min som jeg får nå får jeg mer enn beregnet, så det blir nok mest sannsynlig litt shopping da. Inntil da tenkte jeg å vise dere noen av nyhetene som jeg likte! Så kan jeg bare se tilbake her når jeg selv får penger, haha. . . Noe du likte her? Jeg må hvertfall klikke hjem litt i slutten av måneden, mye av dette var ganske billig også!

Klikk på bildene for å komme til plaggene!







0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg